Zmiany w SUPERMEDIA Interactive

Wraz ze zmianami w kierownictwie, SUPERMEDIA Interactive przyjęła nową strategię i nowe kierunki rozwoju. Repozycjonowanie marki opiera się przejściu z obszaru kreatywnej komunikacji marketingowej w stronę rozwiązań biznesowych wykorzystujących możliwości nowoczesnej technologii.

W ramach realizacji nowo obranej strategii SUPERMEDIA Interactive skupi się na tworzeniu indywidualnych rozwiązań internetowych i mobilnych dla film.

Do tej pory nasza firma była pozycjonowana jako kreatywna agencja interaktywna. Wraz z rozwojem nowych obszarów działalności, takie określenie przestało do nas pasować. To nie kreatywność, która przede wszystkim jest kojarzona z grafiką, jest główną przewagą konkurencyjną SMI. Trafiają do nas klienci, którzy oczekują sprawdzonych rozwiązań technologicznych, w pełni dopasowanych do ich potrzeb i wspomagających ich w realizacji celów biznesowych. SUPERMEDIA Interactive pracuje w oparciu o autorskie rozwiązania. Daje nam to możliwość ich dowolnej modyfikacji i projektowania nowych funkcjonalności na potrzeby klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się na repozycjonowanie marki - mówi Bartosz Wilczyński, nowy Dyrektor Generalny SUPERMEDIA Interactive.

Za wartości najważniejsze dla nowej marki, które budują zarazem podstawy kultury organizacyjnej firmy uznano: jakość, kompetencje, elastyczność, rozwój oraz zaufanie.

Kluczową korzyścią, wokół której będzie budowana marka SUPERMEDIA Interactive są indywidualne rozwiązania, rozumiane jako rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów, optymalizowane pod względem: biznesowym i funkcjonalnym, technologicznym oraz informacyjnym i wizerunkowym.

Przeobrażenia strategiczne spowodowały zmiany personalne i organizacyjne w firmie. Nowo utworzone stanowisko Dyrektora Generalnego, łączące kompetencje dotychczas leżące w gestii Dyrektora Zarządzającego oraz niektórych Członków Zarządu, objął Bartosz Wilczyński. Dotychczasowy Dyrektor Zarządzający Mirosław Nowoszewski sprawować będzie funckję Dyrektora ds. Rozwoju Projektów Specjalnych.

Źródło: http://www.smi.pl