Zmiany w IAB
- Anna Meller,
- 08.12.2003, godz. 11:42
Interactive Advertising Bureau zmieniło swój skład. Szefem amerykańskiego stowarzyszenia zrzeszającego podmioty z branży internetowej został Steve Wadsworth, szef Walt Disney Internet Group. Każdego roku jedna trzecia członków zarządu IAB zostaje zmieniona. W tym roku w polskim oddziale stowarzyszenia również wybrano nowy zespół.
IAB rekrutuje osoby związane z sektorem internetowym. Zastępcą nowego prezesa została Shelby Bonnie, dyrektor zarządzający w CNET Networks. Oprócz nich w zarządzie znajdują się: przedstawiciel Forbes.com Jim Spanfeller, szef 24/7 Real Media – Dave Moore oraz reprezentanci portali: MSN i Yahoo!
W Polsce skład zarządu jest nietypowy. Oprócz przedstawicieli rynku internetowego znajdziemy tam reprezentantów firm telekomunikacyjnych i przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego. W zarządzie zasiada przedstawiciel Telekomunikacji Polskiej, Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz PZU Życia.
Zmiany w polskim składzie IAB nastąpiły pod koniec października. Więcej informacji na ten temat:
http://www.internetstandard.pl/news/60607.html