Zmiany w ARBOmedia

ARBOmedia A.G., firma, która poza sprzedażą reklamy w internecie zajmuje się reklamą prasową i ambientową wydzieliła nowy podmiot ARBOinteractive A.G., skupiony wyłącznie na działalności internetowej firmy.

Dyrektorem zarządzającym międzynarodowej spółki ARBOinteractive A.G. został Marcin Woźniak, do tej pory dyrektor zarządzający ARBOmedia Polska. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działań w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansje firmy na nowe rynki.

Dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału ARBOinteractive został Bartosz Drozdowski, odpowiedzialny za internet w ARBOmedia.

Z kolei dyrektorem ARBOmedia Polska został Krzysztof Bieńkowski, dotychczasowy dyrektor działu ambient/out of home.

Do ARBOineractive należą także sieć reklamowa ARBOnetwork, sieć biznesowa BizOn media, system reklamy kontekstowej SmartContext oraz LogicSearch, firma specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach.

-Zmiany w strukturze grupy podyktowane są zwiększającym się udziałem reklamy internetowej w całkowitych wydatkach reklamowych oraz zmianą strategii grupy ARBOmedia, w której coraz większe znaczenie ma internet - mówi Alexander Sigl, Business Development Director ARBOmedia A.G. - Obecnie nasz polski oddział internetowy jest największym i najbardziej innowacyjnym w całej grupie ARBOmedia. Dlatego do Warszawy postanowiliśmy przenieść centrum kompetencyjne i jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie i wiedza kadry zarządzającej tego oddziału przyczyni się do dalszego dynamicznego rozwoju w Europie. W ramach ARBOinteractive planujemy realizację wielu różnorodnych projektów z zakresu nowych mediów i nowych technologii - dodaje.