Zmiany kadrowe w Ad.necie

Marek Rusiecki, dyrektor zarządzający Ad.net przeniósł się do CR-Media. Jego obowiązki przejął Adam Wysocki, dyrektor ds. obsługi klienta oraz Adam Kwaśniewski, dyrektor Handlowy Ad.net.

Najistotniejszą zmianą w ostatnich projektach reorganizacji Ad.netu jest odejście Marka Rusieckiego, dyrektora zarządzającego, który związany jest z siecią od początków jej istnienia. Zmiana podyktowana jest objęciem przez niego nowego stanowiska w spółce CR Media Consulting, która jest głównym udziałowcem sieci Ad.net. Marek Rusiecki zajmie się koordynacją projektów internetowych w spółkach Grupy CR Media w Polsce i zagranicą. "Z końcem sierpnia zakończyłem blisko czteroletni okres pracy w Ad.net" - powiedział Marek Rusiecki - "Przez te cztery lata udało mi się wraz ze współpracownikami stworzyć największą sieć reklamy internetowej w Polsce, osiągając w 2004 roku - z 16% udziałem w rynku - pozycję gracza nr 2 w Polsce pod względem przychodów z reklamy online. Mam nadzieję, że firma będzie nadal dynamicznie się rozwijać, tym bardziej, iż na nowym stanowisku również będę, choć w mniejszym stopniu, odpowiadał za funkcjonowanie Ad.net".

Obowiązki Rusieckiego zostały przejęte przez dwóch dyrektorów Ad.net: Adama Wysockiego, dyrektora ds. obsługi klientów (stanowisko to zostało powołane do życia w lipcu br.) oraz Adama Kwaśniewskiego, dyrektora handlowego Ad.net.

Dział sprzedaży został wzmocniony przez Bartosza Kwaśniewskiego oraz Andrzeja Cudnego (obydwaj na stanowiskach Junior Account Manager). Będą oni wspierali bieżącą obsługę klientów.

Dział zakupu również przeszedł reorganizację - jego szefem została Anna Grabowska; dodatkowo dział został wzmocniony przez Marcina Jabłońskiego, pełniącego obowiązki specjalisty ds. zakupu.

Powołano również do życia dwa nowe działy: dział nowych projektów oraz dział sponsoringów. Pierwszy z nich odpowiada za nowe przedsięwzięcia, w tym między innymi za projekt e-mailingowy, który już niebawem będzie miał swoją premierę. Głównym celem działu sponsoringów jest przygotowywanie niestandardowych akcji przy współpracy z serwisami internetowymi należącymi do sieci. "Widzimy coraz większe zainteresowanie klientów możliwościami nietypowych form promocji w serwisach internetowych" - zaznaczył Adam Kwaśniewski.