Złote Strony Wprost

Internetowy serwis tygodnika Wprost będzie wraz z SuperSMS.pl poszukiwać najlepszych stron internetowych. To kolejny projekt m-commerce’owy w ramach współpracy serwisu z One-2-One.

Co tydzień spośród nadesłanych zgłoszeń wybierana będzie „Złota Strona Tygodnia Wprost”, co miesiąc „Złota Strona Miesiąca Wprost”, a raz na rok – „Złota Strona Roku Wprost”. Sekretarz redakcji Wprost Online Bartłomiej Leśniewski powiedział, że konkurs ma na celu „wyłowienie z bezkresów Internetu najlepszych i najciekawszych witryn.” Nagrodzone witryny będą zaprezentowane we Wprost Online, na stronie SuperSMS.pl i w wydaniu papierowym tygodnika.

„Złote Strony Tygodnia” wybierać będzie kapituła konkursu (redaktorzy działu Intermedia), tytuł strony miesiąca i roku przyznawać będą głosując SMS-ami internauci. Każdy SMS kosztować będzie 3 zł plus VAT. To jeden z pierwszych projektów m-commerce’owych w ramach współpracy rozpoczętej niedawno przez Wprost i One-2-One (operator wortalu SuperSMS). Na początek Wprost Online i One-2-One zaczęli zarabiać na SMS-ach nadsyłanych przez internautów odpowiedziach na ankietę czytelniczą. Przedstawiciele Wprost Online zapowiadali wówczas na wrzesień wprowadzanie kolejnych usług opartych na krótkich wiadomościach tekstowych.

Według danych sieci AdNet, do której należy serwis Wprost online, w bazie mailingowej serwisu jest obecnie 36 tys. adresów, a w ostatnim miesiącu 102 tys. użytkowników (statystyki dostarczone przez DART'a 5.0).