ZdrowieNet - kolejna sieć tematyczna IDMnet

IDMnet uruchomił nową sieć dla rynku medycznego i farmaceutycznego - ZdrowieNet.

ZdrowieNet skupia witryny i portale o tematyce medycznej, farmaceutycznej oraz związanej ze zdrowym stylem życia. W skład sieci weszły 22 witryny, w tym serwisy tematyczne, takie jak: Poradnikzdrowie.pl, Forumzdrowia.pl, Rynekmedyczny.pl, Zdrowie.med.pl, Kardiolo.pl, ForumPediatryczne.pl, ale także i serwis We-Dwoje.pl.

Na starcie sieć zaoferuje pięć pakietów tematycznych: Zdrowie dziecka, Senior, Społeczności, Bazy i informacje medyczne, Zdrowy tryb życia oraz dwa profile behawioralne - Suplementy diety i leki OTC, Zdrowe żywienie.

Sieć będzie specjalizować się w planowaniu kontekstowym i rozwiązaniach niestandardowych. W ofercie znajdą się również mailingi, newslettery, kampanie zasięgowe, sprzedażowe oraz video. ZdrowieNet zapewni klientom kompleksową obsługę - od projektów badawczych, przez tworzenie kreacji po wsparcie technologiczne.

"Wydzielenie w naszej ofercie sieci ZdrowieNet jest wynikiem rosnącego zainteresowania tematyką medyczną i zdrowym stylem życia wśród użytkowników Internetu. Latem zeszłego roku, razem z firmą House of Numbers, przeprowadziliśmy badania Internetu jako źródła wiedzy medycznej. Wykazały one istotne znaczenie Internetu jako kanału komunikacji z klientami dla rynku medycznego i farmaceutycznego. Mamy nadzieję, że nasza nowa oferta spotka się z zainteresowaniem przedstawicieli branży"- wyjaśnia Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca, wiceprezes zarządu IDMnet.

Za zespół sprzedażowy ZdrowieNet odpowiada Agnieszka Muszyńska - Szefa Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów.

IDMnet rozwija ofertę sieci tematycznych od 2009 roku. Poza ZdrowieNet, w portfolio spółki znajdują się obecnie: kobieca sieć reklamowa 4clover (działająca od sierpnia 2009), sieć budowlana Budowia (wprowadzona w lutym 2010) oraz AdAction Network, specjalizująca się w reklamie w witrynach związanych z grami komputerowymi i szeroko pojętą rozrywką (zarządzana wspólnie z AdAction i rozbudowywana od maja b.r.). IDMnet jest również właścicielem sieci reklamy video Clipnet, działającej od października 2009.