Yahoo rusza z testami odświeżonej poczty

Coraz krótszy czas spędzany przez internautów w serwisach Yahoo sprawił, że firm rusza z beta testami odświeżonej wersji swojej poczty. Ma ona być szybsza, wygodniejsza i dostosowana do działania na wolnych połączeniach internetowych i z poziomu urządzeń przenośnych. Na tym oczywiście nie kończą się zmiany.

Yahoo rusza z testami odświeżonej poczty
Firma comScore oceniła, że między styczniem roku 2009, a kwietniem roku 2010, czas spędzany przez przeciętnego użytkownika w serwisach Yahoo spadł o 89 minut (z 336,4 min. do 247,9 min.).

Amerykańska firma postanowiła zatrzymać tendencję spadkową poprzez odświeżenie jednej ze swoich usług. Poczta Yahoo ma zdaniem prezesa firmy (Carol Bartz) być "magnesem" przyciągającym użytkowników do jej serwisów. Dlatego też doczekała się ona aktualizacji.

Co nowego?

W nowym Yahoo Mail zobaczymy odświeżony interfejs użytkownika i uproszczoną nawigację. Uzupełniają ją poprawiona funkcjonalność w przypadku przeglądania zdjęć i plików wideo. Zwiększono również czułość filtrów wykrywających spam i wprowadzono ulepszoną obsługę, integrację z Facebookiem i Twitterem (możliwość przeglądania i publikowania wpisów z poziomu poczty) oraz zmodyfikowaną wyszukiwarkę korespondencji. Użytkownicy mogą także z poziomu poczty przeglądać zasoby Google Picasa, Flickr’a i YouTube’a.

Yahoo Mail Beta ma być także szybszy i wygodniejszy w użyciu dla osób korzystających z urządzeń przenośnych oraz tych, którzy używają wolnych łącz internetowych. Aktualizację można ocenić już w tej chwili po odwiedzeniu strony poczty i kliknięciu w przycisk “Try It Now".