Yahoo! dla małego biznesu: 5 stron za darmo

Portal zaoferował małym przedsiębiorcom z siedzibą w Stanach Zjednoczonych pięciostronicowe serwisy za darmo. W zamian wzbogaci zasoby swojej lokalnej wyszukiwarki.

Internauci coraz częściej szukają informacji lokalnych. Chcą poznać numer telefonu najsprawniejszego i najbliższego hydraulika, przytulnej kafejki czy dobrego fryzjera.

Takim właśnie małym przedsięwzięciom sprzyja nowy projekt Yahoo!. Przedsiębiorcy uzyskują swój internetowy adres, portal wzbogaca swoją bazę. Darmowość produktu ma przekonać małe przedsiębiorstwa do sensowności zaistnienia w internecie. Jak dotąd internet przegrywa wciąż z papierowymi wydaniami tzw. Yellow Pages, które oprócz stażu na rynku miały też wyrobione przez swoich przedstawicieli kontakty z lokalnymi firmami.

Yahoo oferuje przedsiębiorcom bardzo proste w obsłudze narzędzia i szablony, które w kilka minut pozwalają na stworzenie własnego serwisu (w wersji bezpłatnej z maksymalnie pięcioma zakładkami/stronami).

Według Kelsey Group ponad połowa z 20 mln małych firm w Ameryce nie ma swojej strony internetowej.