Xtrade – średnio 25% taniej

36 klientów, w tym 11 kupujących i 25 sprzedających, posiada w chwili obecnej Xtrade, należąca do Optimusa platforma B2B. Średnia wysokość oszczędności jakie poczynili uczestnicy dotychczasowych 50 aukcji wyniosła 25%.

Od początku istnienia platformy zrealizowano za jej pośrednictwem 50 aukcji. 36 klientów platformy to reprezentanci branży ubezpieczeniowej, bankowej, IT, spożywczej a także przemysłu ciężkiego. Pięćdziesiąta z kolei aukcja była zarazem pierwszą aukcją międzynarodową zrealizowaną przez elektroniczną platformę. Średnia wartość oszczędności, które uzyskują klienci platformy to 25% w stosunku do cen katalogowych, choć dochodzą one nawet do 40%. W przypadku największej z aukcji oszczędności sięgnęły 1 mln zł przy wartości transakcji przekraczającej 10 mln zł. „Obsłużyliśmy 11 bardzo dużych organizacji, kupujący mogą wybierać wśród 20 tys. produktów i usług, a sprzedający mają zapewniony zbyt bez angażowania zespołu sprzedawców. Po roku działalności jesteśmy zadowoleni z efektów pracy naszego zespołu” – powiedziała Anna Sieńko, prezes zarządu Xtrade.