Wzbogacony DART
- Anna Meller,
- 04.11.2003, godz. 11:35
DoubleClick wyposażył swój produkt DART Motif w dodatkową funkcję. Obecnie użytkownicy oprogramowania mogą otrzymywać kompleksowe, wielozdarzeniowe raporty dotyczące sposobu, w jaki użytkownicy oraz sieciowe boty wchodzą w interakcję z reklamami. Daje to możliwość lepszego zorientowania się w wysokości zwrotu z poniesionych inwestycji.
Z DART-u korzysta wiele renomowanych agencji, firm i wydawnictw, m.in. Ford Motor Media, MTV Networks czy Universal McCann Interactive. Zdaniem przedstawicieli DoubleClick nowa opcja zapewni klientom szerokie spojrzenie na wyniki kampanii reklamowych. Użytkownicy będą mieli możliwość sprawdzenia, co dzieje się z e-reklamą, jak długo internauci są oglądają, itp.
DART Motif przedstawia raporty dotyczące czasu wyświetlania się reklamy czy ilości „kliknięć” w pole reklamowe. System można tak skonfigurować, by pozyskiwał też inne dane, np. zachowania użytkownika, który ogląda reklamę typu „rich media” – czy pobrał demo danego produktu, co robił podczas kilkuminutowych odwiedzin danej strony internetowej itd.
Przedstawiciele DoubleClick liczą, że nowa opcja przypadnie do gustu użytkownikom DART Motif.
Z ostatniego raportu DoubleClick pt. „Ad Serving Trend Report” wynika, że 37% reklam wykorzystujących firmowy system adserverowy to reklamy typu „rich media”. Zapytani o dokładną definicję tej formy marketingu przedstawiciele DoubleClick zaznaczyli, że jest to wszystko, co nie mieści się w znaczeniu statycznej reklamy, a więc wszelkie animacje i flash-e.
Więcej informacji:
http://www.doubleclick.com