Wyczaj.to: wykop a my ci zapłacimy

Za pośrednictwem Wyczaj.to - serwisu uruchomionego pod skrzydałami Onetu - internauci wykopują z sieci ciekawe filmy, obrazy, dźwięki i artykuły. Autorzy najbardziej popularnych "wyczajeń" otrzymują nagrody finansowe.

Nie wykopuj z sieci za darmo... Ty wyczajasz my płacimy - brzmi hasło promujące serwishttp://www.wyczaj.to, który właśnie uruchomiony został pod skrzydłami Onetu. Na stronie przeczytać można, iż projekt - przy wsparciu Neuroadventures (Grupa Onet.pl SA) - powstał z inicjatywy grupy studentów (podpisujących się jako: Ewa, Magda i Janek), którzy aktualnie prowadzą serwis.

Za pomocą Wyczaj.to rekomendować można ciekawe materiały wyszukane w internecie: wideo, muzykę, obrazy i artykuły. Wykorzystując odpowiednie narzędzia "schładzać" można lub "podgrzewać" temperaturę wyczajenia i tym samym decydować o jego zliczalnej popularności. Dodatkowo na temperaturę wpływa również liczba odsłon danego wyczajenia. Ale pamiętaj - wszystko co robi się gorące, stygnie z czasem więc temperatura wyczajeń nie podgrzewanych i nie odwiedzanych będzie szybko spadać - przestrzegają twórcy serwisu.

Wyczajone materiały grupowane są w kategorie: hot, wiadomości, muzyka, technologia/nauka, ciekawe, śmieszne, straszne oraz sexy. W zakładce "Bestczaje" prezentowane są najgorętsze wyczajki wyszukane i rekomendowane przez użytkowników.

Internauci korzystający z serwisu Wykop.pl nie powinni mieć problemu z zapoznaniem się z zasadami działania nowego serwisu Wyczaj.to. Są one podobne. Poza faktem, że autorom najbardziej popularnych wyczajeń przeznawane będą (począwszy od 9 lutego) nagrody finansowe. 6 tys. zł do rozdania miesięcznie sprawia, że tygodniowo autor najbardziej "gorącego" wyczajenia zarobić może nawet 400 zł, a jeśli dodatkowo sam stworzył ciekawy materiał (film, zdjęcie, tekst) i zdeklarował, że nie umieści go nigdzie indziej - czeka na niego dodatkowy bonus w wysokości 200 zł.

Wyczaj.to: wykop a my ci zapłacimy

Wyczaj.to

Czy Wyczaj.to stanowić może poważną konkurencję dla popularnego wśród polskich internautów Wykopu? W listopadzie odwiedziło go 695 tys. użytkowników (Megapanel PBI/Gemius), którym nikt za uczestnictwo w społeczności oraz wykopywanie ciekawych rzeczy z sieci nie płaci.