Wyciekły plany o restrukturyzacji Yahoo!

W minionym tygodniu do publicznej wiadomości przedostała się zawartość emaila wysłanego przez Susan Decker, szefową finansów Yahoo!, która zapowiadała duże zmiany w strukturze portalu. Departament zajmujący się reklamodawcami i wydawcami zajmie się m.in. stworzeniem nowej sieci reklamowej.

Departament obsługujący wydawców i reklamodawców podzielony zostanie na 5 grup: produktów marketingowych, rynków lokalnych, strategii marketingowych i nowych inicjatyw, obsługi dużych i mniejszych klientów oraz rozwoju rozwiązań reklamowych.

W ramach planowanych zmian organizacyjnych Yahoo! skupić się na stworzeniu nowej sieci reklamowej specjalnie dla wydawców (rozwiązania reklamowe dostępne w jej obrębie będą obejmować: płatne odnośniki, bannery, wideo).

Yahoo! zamierza skupić się na tworzeniu bardziej "scentralizowanego modelu zarządzania produktami reklamowymi".

Jak zaznaczyła Susan Decker w swoim mailu, to dopiero początek zmian w dziale marketingowym firmy.

List z planami strategicznymi Yahoo! przedostał się do wiadomości publicznej w minioną środę.

Informację podajemy za serwisem Clickz.com.