Wojna z korzyścią dla internautów
- Krzysztof Kozerski,
- 08.10.2002, godz. 09:43
Kampania reklamowa British Telecom, zachęcająca Brytyjczyków do korzystania z szerokopasmowego dostępu do Internetu, może doprowadzić do prawdziwej „wojny cen” pomiędzy dostawcami Internetu. Na pewno skorzystają na niej internauci.
W reakcji na wielką kampanię reklamową dominującego na brytyjskim rynku BT dostawcy Internetu, tacy jak Tiscali i Freeserve, obniżają ceny.
Tiscali, który posiada własną sieć i nie musi korzystać z sieci BT, zapowiedział znaczną obniżkę cen. Najniższy abonament internetowy oferowany przez Tiscali będzie o 8 GBP, czyli o niemal 13 EUR tańszy od najtańszego abonamentu BT i aż o 15 GBP (24 EUR) tańszy niż abonament oferowany przez AOL.
Inny działający w Wlk. Brytanii ISP, Freeserve również zapowiedział znaczącą obniżkę cen.