Właściciel serwisu all-pay kolejnym na rynku reklamy samoobsługowej

Spółka GTW Media, właściciel serwisu typu all-pay Oligoo.pl, wprowadza na rynek nowy system reklamy obsługowej.

Ad4Mass, bo tak nazywa się nowy produkt GTW Media, będzie konkurował z systemem Agory, czyli AdTaily. Prawdopodobnie wkrótce dołączy do nich zapowiadany jeszcze na początku roku Admatik, stworzony przez agencję interaktywną Autentika.

Podobnie jak Admatik, także Ad4Mass jest współfinansowany przez Unię Europejską, tyle że ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Dofinansowanie do Admatik wyniosło 791 860 zł., a do Ad4Mas 832 083,70 zł.

"Tworząc Ad4Mass wiedzieliśmy, że wchodzimy na trudny rynek. Dlatego też postanowiliśmy przygotować platformę reklamową, która zdystansuje konkurencję pod względem swojej funkcjonalności. Wyróżnia nas przejrzysta i czytelna obsługa, zero jakichkolwiek formalności, brak ograniczeń zamieszczanych materiałów i szybkość działania" - mówi Piotr Kasprzycki - prezes GTW Media, spółki która stworzyła Ad4Mass.

Właściciel serwisu all-pay kolejnym na rynku reklamy samoobsługowej

Ad4Mass oferuje dziewięć rozmiarów powierzchni reklamowej, m.in.: standard skyscrapper 120px*600px, medium rectangle 300px*250px, billboard 750px*100px. Akceptuje również wszystkie popularne formaty reklamy: jpeg, gif, animowany gif, flash, swf. To jest zasadnicza różnica do AdTaily, która posiada jedną - niestandardową - formę reklamową (widget, który w boksie pozwala wyświetlić kilka reklam).

Zasada działania Ad4Mass jest prosta. Wystarczy zarejestrować się na stronie ad4mass.pl i zadecydować czy chcemy być wydawcą czy reklamodawcą. Wydawcy bezpłatnie wprowadzają do systemu swoje witryny oraz określają i wyceniają udostępnione na nich miejsca reklamowe. Reklamodawcy w pełni zautomatyzowany sposób tworzą i zlecają kampanie reklamowe, dobierając spośród oferty wydawców docelowe serwisy i miejsca spełniające ich oczekiwania.