Witryna roku

Dwutygodnik "Media i Marketing Polska" ogłosił wyniki rankingu na "Witrynę Roku". Wśród polskich dzienników online została nią witryna "Gazety Wyborczej".

Jak twierdzą autorzy rankingu, "na razie nie wynaleziono na polskim rynku internetowych serwisów dziennikowych lepszego modelu". Witryna "Gazety Wyborczej" jest ściśle powiązana z portalem Gazeta.pl.

"Wyborcza" swoje strony w Internecie ma od 1994 r. Obecnie składa się prawie z 1,5 tys. serwisów, działów i raportów. Obok działów odpowiadających strukturze "Gazety", jak kraj, świat, sport czy gospodarka, posiada także serwisy nie związane bezpośrednio z dziennikiem, takie jak fotografie, Unia Europejska czy 21 serwisów lokalnych.

Każdego miesiąca strony "Gazety Wyborczej" odwiedza pół miliona osób, codziennie jest ich ok. 50 tys. Każdego dnia na stronach www.gazeta.pl/wyborcza pojawia się 700-800 nowych tekstów i ok. 80 zdjęć.