Wirtualna Polska zakończyła współpracę z CR Media

Wirtualna Polska zakończyła współpracę z brokerem reklam, CR Media Consulting. Decyzja o zakończeniu współpracy została podyktowana zmianą polityki sprzedażowej spółki Wirtualna Polska.

Naszym założeniem jest bezpośredni kontakt tak z domami mediowymi, jak i klientami indywidualnymi, rezygnujemy tym samym z pośrednictwa CR Media Consulting. Staramy się odpowiadać na wszystkie potrzeby naszych klientów organizując specjalistyczne zespoły, dedykowane do określonej grupy klientów lub do kategorii produktów - mówi Jacek Tryzno, Z-ca Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży ds. Sprzedaży Reklamy - Strategia portalu zakłada działanie Biura Reklamy WP na zasadach full service: od zaplanowania kampanii, przez dobór form i przygotowanie kreacji, aż po jej realizację.

W WP działają już zespoły sprzedażowe dedykowane do pracy z domami mediowymi i klientami indywidualnymi, zespół akcji specjalnych oraz zespół odpowiedzialny za rozwój produktu reklamowego. W styczniu 2009 ruszyła sieć reklamowa WP - AdTotal, odpowiedź portalu na zmieniającą się rzeczywistość rynkową, w której reklamodawcom zależy na efektywnym dotarciu do konkretnych grup celowych.

Ponieważ staramy się być jak najbliżej klienta, od 2007 roku rozwijamy regionalną sieć sprzedaży. Nasze biura działają w większości dużych miast w Polsce, m.in. w Łodzi, Gdańsku i Krakowie. Aktywna penetracja rynków lokalnych pozwala nam być jeszcze bliżej naszych klientów i mieć z nimi bezpośredni kontakt. To z kolei przekłada się na jeszcze lepsze dostosowanie oferty do oczekiwań naszych kontrahentów i, w dalszej perspektywie, zwiększenie przychodów - wyjaśnia Jacek Tryzno.