Więcej pieniędzy dla serwisów finansowych
- Piotr Zalewski,
- 20.06.2006, godz. 12:21
Jak donosi portal eMarketer zwiększają się wydatki na reklamę w amerykańskich serwisach finansowych. Przewiduje się, że osiągną one w tym roku wartość 2 mld USD, co oznacza wzrost o 33% w stosunku do ubiegłego roku.
Wydatki na reklamę w serwisach finansowych, będą stanowić 12% całego rynku reklamy online w USA, którego wartość na rok 2006 eMarketer szacuje na 16,7 mld USD.
W 2005 roku wartość całego rynku reklamy w USA wyniosła 12,5 mld USD. Wydatki na reklamę w serwisach finansowych sięgnęły 1,5 mld USD, co również stanowiło 12 %.
Zwiększa się liczba odsłon reklam z grupy usług i serwisów finansowych. W okresie od grudnia 2005 do kwietnia 2006 wzrosła o 139%. W kwietniu 2006 ilość odsłon reklam z kategorii usług i serwisów finansowych stanowiła 30% wszystkich odsłon monitorowanych przez Nielsen/Netratings.
Więcej: eMarketer
Korekta: Poprawiony trzeci akapit tekstu.
Reklamy z grupy usług i serwisów finansowych stanowią 30% wszystkich reklam monitorowanych przez Nielsen/Netratings, jest to więc kategoria reklam która ma największą liczbę odsłon. A nie jak napisałem wcześniej, że serwisy finansowe wyświetlają 30% wszystkich reklam. Za pomyłkę przepraszam.