WP.pl o jego ego

Wirtualna Polska poszerza portfolio serwisów dla mężczyzn. Do witryny facet.wp.pl dołącza Jegoego.pl.

Jegoego.pl z założenia ma być lekki w odbiorze. Jego twórcy postawili na rozrywkę, wysmakowaną soft erotykę (dział pt. "Strefa intymna") i różne rankingi. Nowy serwis Wirtualnej Polski skierowany jest do panów w przedziale wiekowym 18-35 lat.

"Prezentujemy wszystko, co może zainteresować mężczyznę z klasą. Kwintesencję piękna z typowo męskiego punktu widzenia - mówi Łukasz Jurczak z Wirtualnej Polski, koordynator projektu - "Publikujemy wysokiej jakości materiały, przede wszystkim galerie fotografii, w internecie dostępne w takiej skali tylko w naszym serwisie. Poza siecią podobne sesje zdjęciowe, zwłaszcza pięknych kobiet, znaleźć można jedynie w takich tytułach prasowych, jak Playboy czy CKM."

Witryna, obok sesji foto, zawiera także informacje o nowoczesnych gadżetach i szybkich samochodach (np. najdroższe modele aut, ekskluzywne zestawy audio, zegarki, telefony, urządzenia przenośne).

Serwis został zintegrowany z innymi witrynami WP. Niektóre zakładki na jegoego.pl prowadzą bezpośrednio do witryn moto.wp.pl, luxclub.pl, facet.wp.pl czy tech.wp.pl.