WP startuje z Dajopis.pl i przypomina o swym komunikatorze

WP na swym nowym serwisie Dajopis.pl dostarcza narzędzie do wzbogacenia własnej wizytówki w internetowych komunikatorach. I promuje Spik.

Serwis Dajopis.pl z założenia stanowić ma bazę opisów - zarówno tekstowych, jak i graficznych - wykorzystywanych przez użytkowników komunikatorów internetowych. Umożliwia dodawanie, edytowanie, ocenianie oraz pobieranie opisów do wykorzystywanych w komunikatorach IM.

"Prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza", "Jeśli nie masz nic do stracenia odpręż się:)", "Gdzie byli rodzice sie pytam!" czy "Austria - Boruc - zero do zera!" - to przykłady opisów, które zostały dodane do bazy i które mozna importować do własnej wizytówki w komunikatorze.

Twórcy serwisu podkreślają, iż bez znaczenia jest z jakich systemów IM się korzysta. Najprościej jednak (za pomocą jednego kliknięcia w specjalną ikonkę) pobrać można je do Spika - komunikatora Wirtualnej Polski. W innych przypadkach należy posłużyć się opcją: kopiuj-wklej.

WP startuje z Dajopis.pl i przypomina o swym komunikatorze

Dajopis.pl

Opisy znajdujące się w serwisie podzielone zostały na kategorie tematyczne, np. Cytaty, Miłosne, Świąteczne, Śmieszne, z PRL, Obcojęzyczne, Graficzne. Dodane opisy można punktować, dzięki czemu powstaje ranking tych najciekawszych (zakładka Najlepsze opisy). Na głównej stronie serwisu prezentowane są też codzienne opisy najczęściej pobierane i najpopularniejsze tagi użytkowników.

Nie sposób nie zauważyć, iż Dajopis.pl stanowić ma komplementarne uzupełnienie komunikatora Wirtualnej Polski i zachęcić młodych użytkowników do zainstalowania oprogramowania.

Czy serwis zwiększy popularność Spika? Obecnie zajmuje on szóste miejsce w kategorii Komunikatory w sierpniowym Megapanelu PBI/Gemius - korzysta z niego zaledwie ponad 40 tys. real users. Pozostaje dalego w tyle za czołówką: Gadu-Gadu (ponad 6 mln real users), Skype (ponad 4,5 mln real users) oraz Tlen (795 tys.).

Źródło: http://wp.pl