V2Media i Hypermedia dla marki Opel

Sieć internetowej reklamy video V2Media oraz agencja komunikacji interaktywnej Hypermedia realizują na serwisach biznesowych kampanię nowego modelu Opla Insignia.

V2Media to pierwsza w Polsce sieć internetowej reklamy video. V2Media funkcjonuje w ramach polskiego oddziału ARBOinteractive AG.

Kampania dla Opla objęła kilkadziesiąt witryn wyselekcjonowanych z portfolio sieci BizOn media, m.in. GazetaPrawna.pl, eGospodarka.pl, Manager.money.pl, MSP.Money.pl, Parkiet.com czy Podatki.pl.

Opel Insignia to nowy model Opla przeznaczony dla odbiorcy biznesowego. "Expand Vstitial (forma reklamy wideo, która po najechaniu kursorem rozwija się - przyp. red.) umożliwia nam pełnoekranową emisję spotu znanego odbiorcom z telewizji. W ten sposób przekaz trafia nie tylko do widzów największych polskich stacji telewizyjnych, lecz także do czytelników największych i najbardziej prestiżowych serwisów biznesowo- gospodarczych" - mówi Michał Kidała, Interactive Media Manager w Hypermedia.

Działania reklamowe prowadzone przez Opla w internecie wspierają komunikację telewizyjną, stanowiącą pierwszy etap kampanii wprowadzającej na polski rynek nowy model - Insignia. Internetową część kampanii zaplanowała i zleciła agencja Hypermedia/ ISOBAR Polska.