Użytkownicy Google wydają w sieci więcej niż zwolennicy Yahoo Search!

Wyraźne różnice pomiędzy zachowaniami konsumenckimi użytkowników Google i Yahoo Search udowodniła w swych badaniach Heather Hopkins.

Właśnie opublikowano zaktualizowane wyniki badań obrazujące preferencje wydawania pieniędzy w sieci przez internautów wyszukujących za pomocą Google i Yahoo Search. Użytkownicy Google mają silniejsze skłonności do wydawania online więcej niż 500 $, co obrazowo przedstawiono na wykresie:

Użytkownicy Google wydają w sieci więcej niż zwolennicy Yahoo Search!

Źródło: http://weblogs.hitwise.com/us-heather-hopkins/2008/06/google_users_big_spenders_onli_1.html

Na podstawie porównania wyników obecnych badań z poprzednimi przeprowadzonymi w lutym potwierdzić można nie tylko tezę o większej skłonności do wydawania znacznych sum pieniędzy w sieci przez użytkowników Google. W dalszym ciągu badania wskazują na młodszy wiek internautów preferujących Yahoo Search, choć różnica ta jest teraz nieco mniejsza.

Wyniki badań wydają się być szczególnie ciekawie w aspekcie podpisanej kilka dni temu przez Google i Yahoo! umowy o współpracy w zakresie emisji reklam.

Patrz także:

http://www.internetstandard.pl/news/155315.html

Źródło: http://www.marketingvox.com