Trzeci europejski oddział V2Media
- Artur Małek,
- 10.07.2009, godz. 09:36
Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział firmy
Nowy rumuński oddział sieci emituje reklamy video na 120 witrynach, m.in. serwisie informacyjnym Hotnews.ro, stronie IT - Softpedia.com czy największym w Rumunii portalu parentingowym - Desprecopii.com.
"Blisko 10 milionów rumuńskich internautów spędza w sieci coraz więcej czasu i coraz chętniej ogląda w niej materiały video. W video tkwi ogromny, nadal niewykorzystany przez lokalny rynek potencjał" - mówi Aurora Enghis kierująca V2Media w Rumunii.
Na rumuńskim rynku V2Media oferuje przede wszystkim swoje flagowe formy reklamowe, czyli Vstitial i Vstitial Expand.
"W niedalekiej przyszłości planujemy uruchomić sieć o zasięgu w całej Europie Środkowo- Wschodniej" - mówi Marcin Olszewski kierujący V2Media Polska.
Pierwszy oddział sieci V2Media rozpoczął działalność we wrześniu ub.r. w Polsce. Kolejnym było biuro moskiewskie otworzone w marcu 2009. Klientami V2Media są m.in. General Motors, Adidas czy Skoda. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię emisji i raportowania kampanii firmy BBelements.
V2Media stanowi część międzynarodowej Grupy ARBOinteractive.