Tomasz Adamczyk w Artegence

Tomasz Adamczyk objął stanowisko Senior Innovation Managera w agencji interaktywnej Artegence. Będzie on odpowiedzialny za zapewnienie klientom z branży finansowej profesjonalnego wsparcia merytorycznego.

Tomasz Adamczyk w latach 1999-2001 był specjalistą ds. marketingu w Banku BPH (współodpowiedzialny m.in. za projekt wdrożenia bankowości internetowej). W latach 2004-2007 pracował na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Marketingu w Banku BPH SA, zajmując się reklamą internetową kierowaną do klientów indywidualnych oraz sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Odpowiedzialny był również za tworzenie i prowadzenie serwisów wspomagających sprzedaż przez internet, w tym także projektów o charakterze lojalnościowym.

Ostatnio Adamczyk pełnił funkcję kierownika ds. marketingu internetowego w AXA, gdzie zajmował się marketingiem interaktywnym dla spółek Życiowej i Emerytalnej.

Artegence jest agencją stale współpracującą z klientami z branży finansowej. Zrealizowała projekty interaktywne dla takich firm i marek jak: Allianz Direct, AXA, Bank BPH, Bank Pekao, Bank Zachodni WBK, Commercial Union, Dom Maklerski BZ WBK, Europejski Fundusz Leasingowy, Raiffeisen Bank Polska.