Tlenofon z sekretarką i przekierowaniem połączeń

Od dziś abonenci Tlenofonu z własnymi numerami telefonicznymi mogą korzystać z nowych usług: darmowej poczty głosowej oraz przekierowania połączeń. Telefonia internetowa coraz bardziej upodabnia się do tradycyjnej.

Darmowa poczta głosowa to rozwiązanie wprowadzone z myślą o osobach, które nie zawsze mogą być pod Tlenofonem. W czasie nieobecności abonenta, dzwoniący może pozostawić informacje, do której adresat ma niemal natychmiastowy dostęp. Nagrana wiadomość, w postaci pliku dźwiękowego, jest automatycznie przesyłana pod wskazany adres mailowy odbiorcy.

By skorzystać z usługi przekierowania połączeń wystarczy podać numer, pod którym użytkownik jest aktualnie uchwytny, a rozmowa zostanie przekierowana pod wskazany przez niego numer.

Nowością jest także możliwość zablokowania na żądanie abonenta anonimowych połączeń przychodzących czyli rozmowy od osób, których numer nie identyfikuje się.

-Wprowadzanie nowych usług jednoznacznie pokazuje, że telefonia internetowa coraz bardziej upodabnia się do stacjonarnej. Poza cenami oczywiście. Dodawane są nowe usługi, poszerzane możliwości, a wszystko to po zdecydowanie niższych cenach - mówi Jacek Świderski, członek zarządu o2.pl