Szalikowcy pokażcie się!

One-2-One łączy kibiców piłkarskich wokół idei $fair play$.

Poznańska agencja One-2-One wymyśliła i przygotowała serwis łączący zabawę z szerzeniem ducha uczciwej walki wśród kibiców.

Każda osoba, która chce osobiście poprzeć zasadę fair play na boisku może wysłać zdjęcie z klubowym lub narodowym szalikiem nad głową. Zdjęcia można umieszczać bezpośrednio na witrynie "Łączmy się w szale", bądź też wysyłając je MMSem.

Wszystkie zdjęcia zostaną połączone i utworzą szal kibica. Aktualną długość szala można na bieżąco śledzić na stronie akcji. W oparciu o wyszukiwarkę istnieje możliwość odnalezienia zdjęć znajomych według imienia, pseudonimu bądź nazwy klubu.

Do promocji akcji przygotowano specjalnie obrandowane nazwą akcji szaliki, które będą rozdawane na stadionach.

Autorzy umieszczonych na witrynie fotografii rywalizują - oczywiście w zgodzie z duchem fair play - o nagrody tygodnia oraz o nagrodę główną, którą jest samochód osobowy marki VW Golf oraz 2 dwuosobowe bilety na eliminację Mistrzostw Świata w 2009r. na mecz Irlandia-Polska.

Sponsorem projektu jest firma Orange, operator telefonii komórkowej.