Supermedia Interactive stawia na marketing mobilny
- Artur Małek,
- 11.09.2008, godz. 11:12
Do zespołu agencji Supermedia Interactive dołączyli: Bartosz Wilczyński, który obejmie stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju i Beata Poznańska - nowy Business Development Manager. Ich kluczowym zadaniem jest rozwój usług Supermedia Interactive w zakresie marketingu mobilnego. Wzmocnienie zespołu jest związane z planami SMI dotyczącymi rozwoju tego obszaru biznesowego.
Usługi mobilne są rozwijane w Supermedia Interactive od początku 2007 roku. Największymi zrealizowanymi do tej pory projektami były akcja antenowa sieci ESKA - "Dźwięki ściśle tajne" oraz loteria Super Expressu "Super Kasyno".
"Usługi i produkty marketingu mobilnego to jeden z obszarów biznesowych Supermedia Interactive. Do obsługi projektów mobilnych wykorzystujemy własną platformę SMConnect. Do tej pory świadczyliśmy usługi mobilne m.in. dla sieci Radia ESKA , Super Expressu i Muratora." - mówi Leszek Kozioł, Prezes Zarządu Supermedia Interactive.