Supermedia Interactive stawia na marketing mobilny

Do zespołu agencji Supermedia Interactive dołączyli: Bartosz Wilczyński, który obejmie stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju i Beata Poznańska - nowy Business Development Manager. Ich kluczowym zadaniem jest rozwój usług Supermedia Interactive w zakresie marketingu mobilnego. Wzmocnienie zespołu jest związane z planami SMI dotyczącymi rozwoju tego obszaru biznesowego.

Usługi mobilne są rozwijane w Supermedia Interactive od początku 2007 roku. Największymi zrealizowanymi do tej pory projektami były akcja antenowa sieci ESKA - "Dźwięki ściśle tajne" oraz loteria Super Expressu "Super Kasyno".

"Usługi i produkty marketingu mobilnego to jeden z obszarów biznesowych Supermedia Interactive. Do obsługi projektów mobilnych wykorzystujemy własną platformę SMConnect. Do tej pory świadczyliśmy usługi mobilne m.in. dla sieci Radia ESKA , Super Expressu i Muratora." - mówi Leszek Kozioł, Prezes Zarządu Supermedia Interactive.

Bartosz Wilczyński będzie odpowiadał za rozwój usług marketingu mobilnego oraz wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych. Wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu - Członkiem Zarządu w spółce celowej Funduszy Inwestycyjnych ARKA BZ WBK. Pracował również m.in. jako Dyrektor Zarządzający w Radiu ESKA, ESKA ROCK i TIME w Krakowie, jako Konsultant Doradca Biznesowy ds. Zarz. Marketingowego w firmie konsultingowej Project Managment i jako Dyrektor ds. Planowania Strategicznego w agencji reklamowej Zebra.

Beata Poznańska będzie odpowiedzialna za rozwój usług mobilnych. Jako freelancer prowadziła projekty mobilne dla Saatchi & Saatchi. Wcześniej pracowała w Agencji Marketingu Mobilnego EL2 jako Account Manager, gdzie zajmowała się sprzedażą usług mobilnych (konkursy, loterie). Posiada również doświadczenie w pracy w mediach (TVN, Radio Białystok).