Standard NetWatch

Google Analytics przygotowuje nowy dashboard... Facebook stara się przejąć 21 domen... Google uruchamia nowe formaty reklam wideo... Strona internetowa "Przekroju" będzie płatna... Internetowy hazard kwitnie... Samorządy nie wykorzystują potencjału Internetu... Mało dotacji dla polskich startupów... LivingSocial chce wyprzedzić Groupona...

INTERNET

Google Analytics przygotowuje nowy dashboard

Google Analytics to jedno z najpopularniejszych narzędzi do śledzenia ruchu na stronie. Jego główny panel wreszcie doczekał się redesignu, a także dodania nowych narzędzi. Już teraz można go zobaczyć w wersji beta.

Zobacz również:

Samorządy nie wykorzystują potencjału Internetu

Prawie połowa kandydatów na prezydentów polskich miast w ostatnich wyborach samorządowych nie korzystała z Internetu w celu komunikacji z wyborcami.

Strona internetowa "Przekroju" będzie płatna

"Przekrój" postanowił pójść w ślady New York Times i wprowadzi opłaty za korzystanie z internetowego wydana swojego magazynu. Pełny dostęp do strony ma kosztować 3,69 zł tygodniowo 37,95 zł kwartalnie lub 99,99 zł rocznie.

SOCIAL MEDIA

Facebook stara się przejąć 21 domen

Facebook stara się wejść w posiadanie 21 domen, które w swojej nazwie zawierają słowo "Facebook". Na liście jest między innymi KillFacebook.com, FacebookStuff.com czy FacebookSafety.com.

REKLAMA

Google uruchamia nowe formaty reklam wideo

Google wprowadzi do swoich mechanizmów nowe formaty reklam wideo. Ich miniaturki będą się pojawiały w wynikach wyszukiwania, a po kliknięciu na nią otworzy się reklama. Nowy format ma być przeznaczony przede wszystkim do reklamowania nowych filmów i produkcji telewizyjnych.

BIZNES

Internetowy hazard kwitnie

Internetowy hazard w UE wciąż kwitnie. Choć większość krajów dopuszcza go po spełnieniu różnych wymogów to np. u nas jest nielegalny. Komisja Europejska chce wreszcie uregulować zasady.

Mało dotacji dla polskich startupów

W konkursie o dotacje Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości większość pomysłów na e-biznesy poległa. Ostatecznie PARP przydzielił tylko 1/5 puli na dotacje. 1,7 tysiąca wniosków trafiło do kosza, a dotacje otrzyma 160 firm.

LivingSocial chce wyprzedzić Groupona

Spośród wszystkich konkurentów Groupona na rynku zakupów grupowych, żaden nie jest tak groźny jak LivingSocial. Analitycy twierdzą, że jeśli LivingSocial będzie się dalej rozwijał w tym tempie to wyprzedzi Groupona w przyszłym roku.