Standard NetWatch
- Monika Tomkiewicz,
- 13.12.2010, godz. 07:50
Zakupy w sieci nie zawsze są tanie... Netia.pl chaotyczna i nieprzemyślana... Zwolennicy WikiLeaks atakują w internecie... Netmedia skupia się na turystyce... Polskie firmy inwestują w ukraiński internet... Twórca Facebooka chce rozdać swój majątek... Namierzanie klientów na wirtualnej mapie...
E-COMMERCE
Internet: Zakupy w sieci nie zawsze są tanie
Zakupy w sieci są coraz mniej atrakcyjne cenowo. Niektóre produkty taniej niż w internecie kupimy w elektromarketach, które zmniejszają swoje marże.
Netmedia skupia się na turystyce
Netmedia chcą wejść mocniej w najważniejszą dla siebie branżę. Planują przejęcia w Polsce i za granicą, zaś trzy spółki portfelowe mogą wejść na parkiet.
INTERNET
Zwolennicy WikiLeaks atakują w internecie
Zwolennicy Juliana Assange’a wypowiadają światową wojnę informatyczną organizacjom, które ich zdaniem starają się ograniczyć działalność portalu WikiLeaks.
Polskie firmy inwestują w ukraiński internet
Supernova Fund szykuje inwestycje w kolejne ukraińskie spółki internetowe. Jego tropem mogą pójść także Agora, Ringier Axel Springer Polska czy Murator. Polskie firmy inwestują nad Dnieprem, bo wydatki na reklamę internetową mają tam rosnąć w tempie 50 proc. rocznie.
Twórca Facebooka chce rozdać swój majątek
Założyciel Facebooka, Mark Zuckerberg dołączył do grona miliarderów, którzy zamierzają rozdać większość swego majątku.
Netia.pl chaotyczna i nieprzemyślana
Podczas gdy telewizyjna reklama z DJ'em Kotem w roli głównej podbija serca internautów, tak nowa strona Netii nie zachwyca. Zdaniem ekspertów serwis utrudnia użytkownikom szybkie "przeskanowanie " oferty, widać w nim wiele niekonsekwencji.
SOCIAL MEDIA
Namierzanie klientów na wirtualnej mapie
Nowe funkcje serwisów społecznościowych otwierają niespotykane dotychczas możliwości wchodzenia w interakcję z konsumentami. Usługi takie jak Facebook Places, albo serwisy typu Foursquare, mają już wśród marketerów grono zagorzałych zwolenników. Jednak nie wszyscy eksperci z branży internetowej uważają, że serwisy społecznościowe staną się z czasem dominującym kanałem sprzedaży produktów.