Standard NetWatch

Ehandel rośnie, ale tnie koszty ... konkurent Chatroulette coraz popularniejszy na Facebooku ... koniec kryzysu w reklamie. Wydatki i ceny idą w górę ... AngelGate: ciąg dalszy ... Japoński deweloper inwestuje w amerykański rynek.

E-COMMERCE

Ehandel rośnie, ale tnie koszty (PB)

Firmy z branży e-commerce w 2009 r. musiały wprowadzić oszczędności. W przyszłość jednak patrzą optymistycznie.

SOCIAL MEDIA

Konkurent Chatroulette coraz popularniejszy na Facebooku (Insidefacebook.com)

People Roulette jest jedną z najszybciej zyskujących na popularności aplikacji na Facebooku.

DISPLAY/SEM

Koniec kryzysu w reklamie. Wydatki i ceny idą w górę (Gazeta Prawna)

NAJNOWSZE PROGNOZY domów mediowych mówią o przyspieszeniu wzrostu wydatków reklamodawców w mediach. Najwięcej na poprawie koniunktury zyska internet.

INWESTYCJE

AngelGate: ciąg dalszy (Techcrunch.com)

Michael Arrington ciągnie temat najgłośniejszej w tym roku afery z aniołami biznesu w tle.

Japoński deweloper inwestuje w amerykański rynek (Paidcontent)

Zlokalizowana w Japonii firma z branży social games - DeNA - zainwestowała już w cztery firmy z USA. Z czego dwie w okresie ostatnich dwóch tygodni.