Spryciarze.pl i eksperci

Poradnikowy serwis wideo Spryciarze.pl uruchomił dział z materiałami tworzonymi przez ekspertów.

Lekcje wideo Capoeiry nakręcone przez artystów profesjonalnej szkoły, porady dotyczące mody męskiej autorstwa firmy Sunset Suits czy pokazowe zajęcia stworzone przez pracowników zielonogórskiej szkoły rodzenia - to przykładowe materiały eksperckie, które znajdują się w nowym, przeznaczonym dla treści profesjonalnych, dziale serwisuhttp://Spryciarze.pl. Filmy zostały stworzone specjalnie na potrzeby witryny i stanowić mogą ciekawe uzupełnienie podstawowych działań marketingowych w sieci.

Nową sekcję podzielono na kanały tematyczne, w których poszczególni eksperci doradzać mogą z zakresu danej dziedziny (swoje wideo poradniki zamieścił m. in. magazyn Auto Świat, który podpowiada, jak wykonać drobne naprawy samochody czy jak bezpiecznie kierować pojazdem).

Ekspertem witryny Spryciarze.pl może zostać każdy, kto posiada wiedzę z wybranej dziedziny i nagra minimum pięć filmów poradnikowych, które zostaną zaakceptowane przez moderatorów strony pod względem technicznym i merytorycznym.

Uruchomienie działu Eksperci w ramach strony Spryciarze.pl umożliwiło prowadzenie reklamodawcom na stronie niestandardowych działań wizerunkowych. Publikacja filmów poradnikowych umożliwi im kreowanie lub wzmacnianie wizerunku specjalisty z danej dziedziny. Dodatkowo kampania reklamowa przestaje mieć charakter inwazyjny, nabywa zaś elementów edukacyjnych - podkreśla Marcin Radziwoń współzałożyciel serwisu Spryciarze.pl.

Twórcy witryny zadbali o odpowiednią jakość nagrywanych poradników. Powołano specjalny czteroosobowy zespół odpowiedzialny za nagrywanie i montaż filmów poradnikowych, zarówno na potrzeby strony, jak i na zlecenie klientów. Wszystkie materiały eksperckie tworzone przez ekipę strony Spryciarze.pl już wkrótce pojawią się do ściągnięcia w jakości HD.

Strona Spryciarze.pl została uruchomiona w marcu 2008r. W czerwcu ub. wygrała pierwszy konkurs na najciekawszy start-up zorganizowany podczas X spotkania branży internetowej Barcamp w Poznaniu. Wg marcowej fali badania Megapanel PBI/Gemius serwis Spryciarze.pl przyciągnął ponad 465 tys. użytkowników, którzy wygenerowali w tym czasie 10,5 mln odsłon.

Serwis o podobnej tematyce, zawierający poradnikowe i instruktażowe materiały wideo tworzone przez internautów uruchomiła niedawno spółka GG Network. Wyróżnikiem projektuhttp://nakrecenieksperci.pl ma być przede wszystkim wysoka, weryfikowana przez specjalną radę ekspertów jakość merytoryczna filmów.

Źródło: ARBOnetwork