Społecznościowy intranet w LUKAS Bank
- Artur Małek,
- 16.02.2010, godz. 10:41
Divante zrealizowało oparty na blogach system intranetowy dla Pionu Komunikacji Marketingowej LUKAS Banku.
Platforma blogowa w Pionie Komunikacji Marketingowej ma umożliwiać dzielenie się wiedzą i informowanie o bieżących projektach. Jak zapewnia LUKSA Bank, każdy z pracowników pisze swojego bloga. Wpisy grupowane są według tematów których dotyczą, projektów i produktów.
Platformę blogową uzupełniono o typowe funkcje intranetu, takie jak: repozytorium plików, repozytorium multimediów, wizytówki pracowników, interaktywny schemat struktury. Strona została oparta na systemie WordPress.
"Wykorzystaliśmy WordPress ze względu na wcześniejsze pozytywne doświadczenia klienta z tym systemem. Celem wdrożenia było dopasowanie możliwości gotowego oprogramowania do charakterystyki klienta oraz jego potrzeb w zakresie wymiany wiedzy" - mówi Tomek Karwatka z Divante
"Jako Departament Komunikacji i Kreacji Marketingowej zależało nam by nasze działania były dobrze widoczne nie tylko na zewnątrz firmy, ale też dobrze skomunikowane wewnętrznie. Chcieliśmy stworzyć wewnętrzną platformę wymiany wiedzy jak i jej uporządkowanej archiwizacji dzięki której wszyscy pracownicy LUKAS Banku będą mogli zobaczyć obecne działania marketingowe banku ale i te które obywały się w przeszłości. System intranetu oparty na blogu daje dużą elastyczność komunikacji oraz możliwość wypowiedzi i ocen różnych pracowników banku - nie tylko tych związanych z działalnością marketingową" - mówi Arkadiusz Łatko Manager Komunikacji i Kreacji Marketingowej LUKAS Banku.