Splot mediów z telekomunikacją

"Na początku była... treść" - oto przesłanie tegorocznego IV Forum na Rzecz Usług Szerokopasmowych, które odbędzie się w dniach 13-14 listopada 2007 r. w Warszawie. Jedną z kluczowych kwestii podejmowanych w trakcie Forum jest postępująca konwergencja branży telekomunikacyjnej i medialnej. Patronat medialny nad Forum objął Internet Standard

O przyszłości rynku telekomunikacyjnego i medialnego mówić będą m.in. Joanna Shields - prezes ds. międzynarodowych w Bebo.com, Marek Sowa - prezes zarządu Agora S.A., Anna Strzeżyńska - prezes UKE, Piotr Walter - prezes Grupy TVN.

Jak zmieniają się oczekiwania konsumentów co do treści ? Czy tradycyjne media odchodzą w zapomnienie? Jaki jest wpływ technologii na dostarczanie treści? Kto będzie rządził rynkiem szerokopasmowym w przyszłości? Jak technologa zmienia rolę mediów?

Na te pytania spróbują odpowiedzieć przedstawiciele firm mediowych, operatorów telekomunikacyjnych oraz portali internetowych podczas debaty "Tańcowała igła z nitką, czyli jak widzą swoją przyszłość operatorzy i dostawcy treści (nadawcy)", która odbędzie się drugiego dnia trwania Forum (czwartek, 14 listopada 2007 r.). Do udziału w panelu zaproszono: Simona Boyda z UPC, Katarzynę Kieli z Discovery Networks Europe, Aleksandrę Kutelę z HBO, Jacka Murawskiego z Wirtualnej Polski, Francois Ramaela z Grupy TP, Piotra Reischa z SPI, Agnieszkę Somerville z Zone Media oraz Piotra Waltera z TVN.

Istotne staje się również pytanie "Dlaczego rynkiem audiowizualnym, rynkiem masowego kontentu i treści, nadal rządzą stosunkowo nieliczne koncerny medialne?". W szerszej perspektywie opowie o tym gość specjalny konferencji - Martin Olausson z brytyjskiej firmy analitycznej Strategy Analytics podczas prelekcji "Ile operatora - ile dostawcy i kontentu".

Pełny program znajduje się nahttp://broadband2007.computerworld.pl . Udział w spotkaniu jest bezpłatny wymaga jednakże wcześniejszej rejestracji.

Patronat medialny nad IV Forum objął Internet Standard.