Sirius.pl - kolejne problemy w polskim e-commerce?

Milczące telefony, niezrealizowane zamówienia oraz brak... koszyka na witrynie e-sklepu Sirius.pl wskazują, iż prawdopodobnie jesteśmy świadkami kolejnego upadku biznesu w polskiej branży e-commerce.

Internetowe fora kipią od negatywnych opinii klientów internetowego sklepu Sirius.pl.

Pierwsze skargi dotyczyły fatalnej jakości obsługi sklepu oraz problemów ze zwrotem lub reklamacją produktów. Teraz okazuje się, że zamówienia nie są realizowane, e-maile pozostają bez odpowiedzi, a telefony we wszystkich regionalnych oddziałach sklepu milczą. Dodatkowo biura sprzedaży usytuowane we Wrocławiu i Katowicach zostały zamknięte. Nieformalnie mówi się, iż do sklepu wkroczył komornik, a sklep ogłosił upadłość.

Analiza witryny sklepowej jedynie potwierdza informacje, że sklep zawiesza swoją działalność - przy rozbudowanym opisie produktu i różnych opcjach dodatkowych (zapytania o cenę i dostępność towaru, skontaktowania się z obsługą) brak jest elementu najważniejszego tj. koszyka do którego wybrany produkt należałoby włożyć.

Sirius.pl określający się mianem jednego z najstarszych polskich sklepów internetowych, oferujący najpierw sprzęt komputerowy, a potem również wyposażenie ADG i RTV w marcu ubiegłego roku roku ogłosił plany debiutu na parkiecie giełdowym, który nastąpić miał pod koniec 2008 r. Planowano także rozszerzyć ofertę o sprzedaż opon. W 2007 r. przychody Sirius.pl wyniosły 27 mln zł - właściciele zapowiadali wówczas ich wzrost w najbliższych 2 latach o 100%.

W rozmowie telefonicznej z Internet Standard Tomasz Zabojszcz, członek zarządu spółki Sirius.pl odmówił jakiegokolwiek komentarza informując, że nie może potwierdzić informacji o upadłości sklepu.