Serwis od WP dla krezusów

Wirtualna Polska rusza z serwisem adresowanym do użytkowników zainteresowanych wyrafinowanym designem i zasobnym portfelem... chyba z zasobnym portfelem.

Torebka od Louis Vuitton, zegarek Franck Muller, głośniki Nakamichi czy srebrny Maybach - to zaledwie przykłady luksusowych marek o których coraz częściej można poczytać i pomarzyć dzięki witrynom internetowym poświęconym produktom i usługom z najwyższej półki. Eluxury.pl, LuxLux.pl, Luxurytravel.pl i in. to serwisy obok których można już wymienić nowy serwis WP: http://luxclub.pl.

Ciekawymi artykułami o produktach i usługach z najwyższej półki chcemy przyciągnąć zarówno tych, dla których luksus stał się już codziennością jak i tych, dla których jest on obiektem marzeń. Nie jesteśmy pierwsi na tym rynku, ale od konkurencji chcemy odróżnić się tym, iż pisać będziemy o luksusie w najlepszym, światowym wydaniu. - mówi Piotr Maślak, koordynator serwisu.

Czy faktycznie Jan Kulczyk, Ryszard Krauze i Michał Sołowow staną się użytkownikami Luxclub.pl? Zdrowy rozum podpowiada raczej, iż serwis szybciej przyciągnie tych, którym marzy się aspirowanie do tej elitarnej grupy i np. przejażdżka "lepem na dziewczyny" - Audi R8, malowanie ust symbolem kobiecości "Gold and Diamonds" za 62 tys. USD, noszenie sandałków z krokodyla (!) czy pałaszowanie deseru "Serendipity 3" za jedyne 25 tys. USD.

Marzenia nic nie kosztują.