Sempathy: agencja SEM od Interii

Wykorzystując kilkuletnie doświadczenie z obszaru SEM Interia.pl rusza z własną agencją "Sempathy" specjalizującą się w marketingu w wyszukiwarkach.

Pozycjonowanie i optymalizacja witryn (SEO), kampanie PPC, konsultacje z szerokopojętej tematyki SEM oraz różne oferty specjalne łączące tradycyjne formy reklamy internetowej z marketingiem w wyszukiwarkach - to wachlarz usług nowej agencji Sempathy.pl stworzonej pod skrzydłami Interii (Bauer Media Group).

Nazwa Sempathy nawiązuje do empatii, będącej głównym wyznacznikiem pracy agencji w obszarze kontaktów z Klientem. W myśl tego, zespół stawia przede wszystkim na zrozumienie indywidualnych potrzeb Klienta i wspólne określenie celów, na podstawie których tworzy dedykowane i unikalne propozycje rozwiązań. Agencja oferuje przy tym przejrzyste i motywacyjne modele rozliczeń, oparte o mierzalne efekty - brzmią zapewnienia Spółki.

Na bazie kilkuletniego doświadczenia stworzono kilkuetapowy proces prowadzenia kampanii marketingu w wyszukiwarkach. Analiza otoczenia, dobór celu i modelu rozliczeń, wybór strategii, projektowanie kampanii, mierzenie efektów i optymalizacja oraz raportowanie to podstawowe działania składające się na usługi Sempathy.pl.

WIęcej o agencji na stroniehttp://Sempathy.pl .

Trwa konferencja SEM Standard 2010 podczas której eksperci z kraju i zza granicy opisują najnowsze trendy marketingu w wyszukiwarkach oraz przedstawiają case studies.