SearchLab - agencja SEM od Agory
- Bożena Jaskowska,
- 17.03.2009, godz. 15:18
Agora uruchomiła agencję marketingu w wyszukiwarkach SearchLab. Wyróżnikiem jej oferty ma być oferowanie klientom modelu współpracy opartego na płatności za określone efekty kampanii.
Agencja SearchLab oferuje zarówno standardową ofertę marketingu w wyszukiwarkach (kampanie typu Pay Per Click w ramach Google AdWords, optymalizacja i pozycjonowanie serwisów internetowych), jak i kompleksowe szkolenia z zakresu SEM. Wyróżnikiem oferty SearchLab na rynku ma być ponadto oferowanie klientom współpracy, w której płaci się za ustalone efekty kampanii tzw. Pay Per Performance (np. za przejście na stronę klienta, utworzenie nowego konta użytkownika, wypełnienie formularza kontaktowego lub transakcje e-commerce).
Na stronie głównej SearchLab przeczytać można, że atutem agencji jest ogromne doświadczenie zdobyte w czasie prowadzenia działań marketingu w wyszukiwarkach dla portalu Gazeta.pl oraz kilkudziesięciu marek z internetowego portfolio Agory.
Uruchomiona przez Agorę na początku marca 2009 r. agencja SearchLab legitymuje się certyfikatem Google Qualified Company (status certyfikowanego partnera Google).