Rusza dziewiąte badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Ruszyła dziewiąta edycja jedynego w Polsce badania wykorzystania poczty elektronicznej. Ankieta opracowana jest przez specjalistów SARE, firmy działającej na rynku e-mail marketingu.

Badanie dostępne będzie przez trzy tygodnie na stronie http://sare.pl/ankieta, jak również trafi do respondentów e-mailem. Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Dzięki integracji z systemem e-mailingowym umożliwia on zbieranie kompletnych danych statystycznych z prowadzonego badania. Pytania będą skierowane do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, jak również część z nich będzie skierowana do pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm.

Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz przy pracy zawodowej. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.

"Ósme badanie pokazało, że ponad połowa korzystających z tego kanału dotarcia do klientów, będzie korzystać z takiego narzędzia częściej, niż dotychczas. Wyniki i perspektywy dziewiątej edycja badania już za kilka tygodni"- mówi Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu SARE.

Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety będzie mógł zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie przesłany na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE, natomiast później uczestnikom badania i pozostałym zainteresowanym.

Internet Standard jest jednym z patronów medialnych badania.