Reklamowanie dobrze rozwijającego się biznesu – na przykładzie firmy iTaxi

Reklama aplikacji mobilnej jest nieustannym szukaniem równowagi, weryfikowaniem nowych rozwiązań i w końcu optymalizacją efektów. Nie ma jednej, gotowej recepty na osiągnięcie sukcesu. Mnogość narzędzi marketingowych pozwala wybrać te, które uważamy za najbardziej efektywne. Przynoszącym największe korzyści jest jednoczesne wykorzystanie różnych instrumentów komunikacji takich jak public relations, e–mail marketing czy reklama display.

informacja prasowa: iTaxi

Najważniejsze to nie ograniczać się do jednej metody, bo tylko wykorzystanie różnych, a następnie optymalizacja efektów, poprzez zestawienie kosztów do dochodów, pozwoli osiągnąć zamierzony cel, czyli zdobycie zaufania klientów.

iTaxi kieruje swoje usługi zarówno do pasażerów indywidualnych, jak i klientów biznesowych. W przypadku tej firmy rozwój obydwu grup docelowych jest kluczowy.

W związku z tym iTaxi podejmuje szereg działań opierających się na promocjach i akcjach marketingowych, skierowanych bezpośrednio do B2C, ale pracuje także nad jak najbardziej korzystnymi i komfortowymi rozwiązaniami dla klientów B2B, które są dostosowywane do potrzeb konkretnych firm.

iTaxi koncentruje się obecnie na budowaniu lojalności swoich użytkowników. Proces ten opiera się na świadczeniu dobrze funkcjonującej i niezawodnej usługi.

Najważniejsze jest zachowanie czytelności wyświetlanych treści, dlatego w aplikacji iTaxi nie ma reklam. Firma kładzie nacisk na budowanie więzi z klientem, nie chcąc przy tym by reklama godziła w transparentność zawartości. Aplikacje mobilne wyświetlane są na nośnikach przenośnych typu smartfon, a co za tym idzie mających mniejszą wielkość ekranu niż laptop. Dlatego wyjątkowo istotną rolę odgrywa tu przejrzystość, mająca wpływ na komfort korzystania z aplikacji.

„Jak zaplanować budżet reklamowy w świecie, w którym zachodzą nieustanne zmiany związane z technologiami i przyzwyczajeniami konsumentów? Ja mam na to jedną radę: testowanie i optymalizacja. Należy wykorzystywać różne narzędzia marketingowe, a następnie obserwować efekty. Gdy są satysfakcjonujące oznacza to, że wybraliśmy dobrze, jeśli natomiast nie spełniają naszych oczekiwań powinniśmy wprowadzić zmiany

i ulepszenia.” – mówi Stefan Batory, prezes zarządu iTaxi.

Zapraszamy na konferencję ADSTANDARD.