Reklamowa inwazja Suna
- Krzysztof Kozerski,
- 06.02.2003, godz. 16:11
Firma Sun Microsystems wykupiła całą dostępną powierzchnię reklamową w serwisie Forbes.com na cztery godziny na dzień 10 lutego.
Przez cztery godziny od 9 do 13 czasu Los Angeles, czyli w godzinach od 18 do 22 czasu polskiego w poniedziałek 10 lutego internauci odwiedzający serwis Forbes.com nie zobaczą innych reklam poza Sun Microsystems.
"Wszystkie reklamy promować będą premierę Network Computing Suna oraz inne technologie naszej firmy" – mówi Scott McNealy z Suna. Premiera nowego produktu Suna transmitowana będzie przez Internet za pomocą streamingu o godzinie 9.30 PTS w dniu 10 lutego.
Prezes Forbes.com, Jim Spanfeller wyraził nadzieję, że posunięcie Suna wyznaczy nowe kierunki w prowadzeniu kampanii reklamowych online. "Taki sposób prowadzenia kampanii reklamowych ma swój sens, tym większy jeśli chodzi o premiery nowych produktów" – dodaje Spanfeller.