Reklama na bramce Plusa

Plus rozpoczyna współpracę z brokerem reklamy internetowej firmą AD-VICE w zakresie serwowania i akwizycji reklam na swoich witrynach www.

Obecnie do oferty została włączona powierzchnia na bramce SMS oraz powierzchnia lookr.tv.

Wg badań Megapanel PBI/Gemius za maj 2010, miesięczna liczba użytkowników bramki to ponad 1,5 mln użytkowników (real users), generują oni ponad 10 mln odsłon.

Lookr.tv to internetowa platforma telewizyjna . Jej ofertę budują kanały tematyczne dedykowane najpopularniejszym sieciowym tematom takim jak sport, styl życia, muzyka, gry, kino, nauka.

W ofercie znajdują się reklamy typu display (rectangle, box) oraz wideo. W przypadku lookr.tv istnieje także możliwość prowadzenia własnych kanałów, lajfczatów oraz sponsorowania materiałów VOD.

Dodatkowo znany jest profil osób korzystających z bramki (wg linni biznesowej, rodzaju aparatu, usług, z których korzystają użytkownicy), co daje większe możliwości w wyborze grup docelowych.

Powierzchnia na stronach www to kolejny produkt w ofercie reklamowej Plusa. Plus oferuje już między innymi reklamę na wap.plus.pl i reklamę IVR w usłudze Chill Bill marki prepaid 36i6 (doładowanie konta w zamian za odsłuchiwanie reklam).