Raport ośmiu czyli chyba najlepsze biura reklamy

Wyniki ośmiu wybrańców

Poniższe wykresy prezentują oceny, które uzyskały biura reklamy na poszczególnych siedmiu wymiarach, tj: elastyczność, przejrzystość polityki cenowej, szybkość reakcji na potrzeby klienta, przejrzystość zasad współpracy i przepisów, wysoki poziom obsługi przez handlowców, dokładne rozliczenie po zakończeniu kampanii, umiejętność doradzenia i zaoferowania ciekawych rozwiązań. Oceny to procent respondentów, którzy uznali, że dane stwierdzenie pasuje do danego biura. Wykresy dla poszczególnych wymiarów prezentowane są w kolejności kwestionariuszowej. Wyniki prezentowane są bez podania istotności statystycznych, podana jest natomiast liczba respondentów, którzy oceniali dane biuro.

Raport ośmiu czyli chyba najlepsze biura reklamy
Raport ośmiu czyli chyba najlepsze biura reklamy
Raport ośmiu czyli chyba najlepsze biura reklamy
Raport ośmiu czyli chyba najlepsze biura reklamy
Raport ośmiu czyli chyba najlepsze biura reklamy
Raport ośmiu czyli chyba najlepsze biura reklamy
Raport ośmiu czyli chyba najlepsze biura reklamy

Artykuł i dyskusja sprzed roku "Mętne badania: kogo i jak badało SMG/KRC?"