RMF Muzzo: promujemy debiutantów

W ramach współpracy dwóch serwisów z portfela Grupy Bauer: Muzzo.pl i Miasto Muzyki powstała internetowa stacja radiowa RMF Muzzo, która za priorytet stawia sobie promowanie twórczości początkujących i alternatywnych muzyków.

Internetowa stacja RMF Muzzo dostępna jest na platformie Muzzo.pl oraz w ramach serwisu Miasto Muzyki. Podstawą działania jest korzystanie wyłącznie z zasobów Muzzo.pl - platformy muzycznej przeznaczonej dla początkujących artystów i fanów, która (wg statystyk firmy Bauer) posiada obecnie blisko 6 tysięcy zarejestrowanych artystów, ponad 19 tysięcy utworów muzycznych oraz blisko tysiąc klipów wideo.

Głównym celem RMF Muzzo jest wspieranie artystów stawiających pierwsze kroki w show-biznesie, amatorów oraz muzyków niszowych, których twórczość nie mieści się zwykle w ramówkach komercyjnych, ogólnopolskich rozgłośni - deklarują twórcy projektu.

Aby zaprezentować swą twórczość "na antenie" RMF Muzzo należy zarejestrować się w serwisie Muzzo.pl, zamieścić w nim własne utwory oraz przesłać odpowiednie zgłoszenie do redakcji serwisu. Redaktorzy Muzzo.pl oraz RMF FM, spośród nadesłanych propozycji, będą wybierać utwory grane na łamach stacji RMF Muzzo.

Twórcy projektu deklarują przeprowadzanie licznych działań promocyjnych, których celem jest wspieranie debiutujących i niezależnych artystów, a także gratyfikowanie tych najlepszych. W przyszłości uruchomiony zostanie system głosowania na najlepsze utwory proponowane przez użytkowników do playlisty RMF Muzzo.

Czy inicjatywa firmy Bauer stanowić może poważną konkurencję dla promującego niezależnych twórców (polskojęzycznego) serwisu MySpace, który wg październikowego Megapanelu PBI/Gemius przyciągnął 985 tys. real users? Przypomnijmy, iż od sierpnia 2008 r. funkcjonuje wspólna lista przebojów radia Roxy FM oraz serwisu MySpace ("Myspace MyRoxy FM"), która prezentując wybrane przez internautów w serwisie utwory, obecna jest na antenie radia codziennie w godzinach wieczornych.

Źródło: http://firma.interia.pl