Przebojowy OnetKonent

Ruszyła największa kampania reklamowa w historii portalu Onet.pl. Za jej pośrednictwem firma promuje swą usługę OnetKonekt – nowy ogólnopolski numer dostępowy do Internetu.

OnetKonekt jest rozszerzeniem marki Onet.pl, dlatego twórcy reklamy skupili się na zwróceniu uwagi odbiorców na fakt, że OnetKonekt jest dostępem do wszystkich zasobów Internetu, a nie tylko do portalu Onet.pl.

Reklamowy spot jest oparty na utworze „Chcemy być sobą” skomponowanym i napisanym przez Zbigniewa Hołdysa w roku 1982. Na potrzeby kampanii OnetKonekt Hołdys nagrał ten utwór w nowej aranżacji.

Na uwagę zasługują sceny nakręcone nad Nowym Targiem, na wysokości 4000-1200 metrów nad lotniskiem. W scenach swobodnego lotu w powietrzu z prędkością 230 km/godz. wystąpili spadochroniarze z Czech, Francji i Polski, specjalizujący się w skydivingu.

Kampania, która potrwa co najmniej do końca br., obejmie telewizję (stacje z grupy ITI oraz niszowe), kino (wszystkie ekrany w sieci Multikina), ponad 30 tytułów czasopism i prasy codziennej, radio (stacja ogólnopolska i lokalne), reklamę zewnętrzną (nośniki w szkołach średnich i wyższych) oraz oczywiście Internet.

Kampania powstała bez udziału agencji reklamowej i domu mediowego. Przygotowali ją pracownicy z zespołu marketingu Onet.pl.

Budżet kampanii jest wyższy niż w poprzedniej kampanii Onet.pl o zbliżonym zasięgu: e-Generacji, która była prowadzona między listopadem 2000 r. a styczniem 2001 r. Ponad połowa budżetu zostanie wydana poza grupą ITI.