Program partnerski w Skapiec.pl (i w innych porównywarkach)

Serwis porównujący ceny Skąpiec.pl uruchomił program partnerski, adresowany do posiadaczy serwisów internetowych.

- Naliczamy prowizję od każdego użytkownika, który zostanie przekierowany z serwisu partnerskiego na Skąpiec.pl (klikając na formę reklamową), a następnie przejdzie na stronę współpracującego z nami sklepu. Prowizja ta wynosi 50 procent wartości opłaty netto, jaką pobieramy za przekierowanie do poszczególnych sprzedawców - informuje Monika Janiszewska, specjalista ds. PR serwisu.

Przekierowywanym przez serwisy partnerskie internautom zostaną przypisane unikalne dla każdego partnera identyfikatory. Zagwarantują one, że każda wizyta internauty w Skąpiec.pl będzie rozpoznana. Do dyspozycji uczestników programu Skąpiec.pl oddaje panel statystyk, który pozwoli kontrolować zgromadzone na koncie środki.

Po aktywacji konta każdy z uczestników programu partnerskiego otrzymuje dostęp do różnorodnych form reklamowych (linków tekstowych, bannerów etc.). Skąpiec.pl zastrzega sobie jednocześnie prawo do monitorowania serwisów partnera oraz do rozwiązania umowy w pewnych przypadkach (generowanie sztucznych kliknięć, rozsyłanie spamu o Skapiec.pl, umieszczanie reklam na stronach naruszających prawo itp.)

- Zapraszamy serdecznie wszystkie serwisy do współpracy. Jesteśmy przekonani, że będzie ona satysfakcjonująca dla obu stron - podkreśla Janiszewska. Abu wziąść udział w programie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem:http://www.skapiec.pl/site/doc/401

Aktualizacja

Programy partnerskie posiadają już Ceneo.pl i Nokaut.pl. - "Program jest dostępny już od początku marca, jednak dopiero od niedawna zaczynamy jego aktywną promocję. Stopniowo dodajemy też nowe formy promocyjne" - mówi Michał Jaskólski, IT Director Nokaut.

Nokaut.pl ma kilkudziesięciu partnerów, w tym styl.fm oraz chce.to - każdy z tych serwisów ma kilkaset tys. RU miesięcznie. - Rozmawiamy z kilkoma innymi, większymi partnerami, ale nie mogę jeszcze ujawnić szczegółów - mówi Michał Jaskólski.

Porównanie programów partnerskich:

Ceneo:

Typ prowizji: partner otrzymuje 0.10 zł za każdego unikalnego użytkownika, który z jego strony zostanie przekierowany na stronę Ceneo.pl.

Próg wypłaty: 100 zł

Skapiec:

Typ prowizji: partnerowi naliczana jest 50 proc. prowizja od przekierowań użytkownika ze stron serwisu Skapiec.pl do stron jego klientów (sklepów internetowych).

Próg wypłaty: 100 zł

Nokaut:

Typ prowizji: partnerowi naliczana jest 75 proc. prowizja od przekierowań użytkownika ze stron serwisu Nokaut.pl do stron jego klientów (sklepów internetowych).

Próg wypłaty: 100 zł

W zależności od kategorii i konkretnego produktu kwota pobierana przez Nokaut za przekierowanie do sklepu internetowego zawiera się pomiędzy 0.10, a 0.50 groszami. Zdarzają się też wyższe stawki. W Nokaucie obowiązuje model aukcyjny, czyli im więcej sprzedawca chce płacić za przekierowanie, tym wyżej jego oferty widoczne są na stronach produktów.

Stałą stawkę za przekierowanie użytkownika otrzymywać mogą partnerzy Ceneo.pl. Nie daje to serwisom partnerskim możliwości otrzymania wyższej stawki za jednego interneutę (co może mieć miejsce w programach partnerskich Nokaut i Skąpiec, gdy opłata którą płaci porównywarce sklep za przekierowanie jest odpowiednio wysoka). Otrzymanie należności wydaje się jednak w przypadku Ceneo.pl łatwiejsze, gdyż partner musi skierować użytkowników tylko na stronę porównywarki.

Aktualizacja: 15 czerwca 2009 17:47

Dodałem porównanie programów partnerskich