Pro Futuro po roku

Firma planuje pozyskać w br. 1500 klientów biznesowych. Przychody z pierwszego kwartału 2002 przekroczą wyniki brutto za cały ub. rok.

W rok po rozpoczęciu ogólnopolskiej działalności sieć Futuro funkcjonuje w 10 największych aglomeracjach w Polsce, obejmując swoim zasięgiem blisko 200 tys. przedsiębiorstw. Pro Futuro zdobyła dotychczas ponad 1200 klientów. Firma obsługuje m.in.: Orbis, ComArch, Ster-Projekt, Fiat Polska, Statoil, LG Petro Bank, Honda Poland, Axel Springer, Cadbury Wedel. Nakłady inwestycyjne w tym czasie przekroczyły 83 mln zł i w całości pochodziły ze środków własnych. Głównym akcjonariuszem pozostaje NFI Jupiter, który posiada ponad 75% kapitału akcyjnego. W 2001 roku Pro Futuro zatrudniła 200 osób w działach telekomunikacji, informatyki, marketingu i sprzedaży.

W bieżącym roku Pro Futuro zamierza pozyskać 1500 klientów biznesowych usług stałego dostępu do Internetu, transmisji danych, usług VoIP i hostingu. Przychody Pro Futuro, według danych za 2,5 miesiąca br., będą w I kw. 2002 r. wyższe niż w całym ub. roku.