Pro-Creation dla Rioba

Pro-Creation uruchomiło serwis internetowy poświęcony nowej marce Rioba. W asortymencie marki znajdują się wysokogatunkowe kawy, herbaty, syropy smakowe, a także profesjonalne akcesoria i rozwiązania biznesowe skierowane do restauratorów oraz właścicieli kawiarni i lokali gastronomicznych. Produkty marki dystrybuowane są na polskim rynku przez sieć hurtowni samoobsługowych MAKRO Cash and Carry.

Spora część zawartości serwisu www.rioba.pl

znajduje się w sekcji dostępnej po zalogowaniu dla klientów MAKRO. Oprócz poszerzonej prezentacji asortymentu Rioby klienci mogą zapoznać się z pełną ofertą dotyczącą rozwiązań biznesowych, asortymentem uzupełniającym, pełnymi wynikami ślepych testów jakim poddano kawę Rioba, a także z szeregiem praktycznych informacji i porad biznesowych.

W części ogólnodostępnej amatorzy kawy znajdą kompendium wiedzy o pochodzeniu kawy, jej gatunkach, historii, a także liczne porady, przepisy i ciekawostki związane ze światem kawy.

Zleceniodawca wybrał agencję w drodze konkursu ofert.

Pro-Creation dla Rioba