Pro-Creation dla Rioba
- Artur Małek,
- 16.04.2009, godz. 22:44
Pro-Creation uruchomiło serwis internetowy poświęcony nowej marce Rioba. W asortymencie marki znajdują się wysokogatunkowe kawy, herbaty, syropy smakowe, a także profesjonalne akcesoria i rozwiązania biznesowe skierowane do restauratorów oraz właścicieli kawiarni i lokali gastronomicznych. Produkty marki dystrybuowane są na polskim rynku przez sieć hurtowni samoobsługowych MAKRO Cash and Carry.
Spora część zawartości serwisu www.rioba.pl
znajduje się w sekcji dostępnej po zalogowaniu dla klientów MAKRO. Oprócz poszerzonej prezentacji asortymentu Rioby klienci mogą zapoznać się z pełną ofertą dotyczącą rozwiązań biznesowych, asortymentem uzupełniającym, pełnymi wynikami ślepych testów jakim poddano kawę Rioba, a także z szeregiem praktycznych informacji i porad biznesowych.
W części ogólnodostępnej amatorzy kawy znajdą kompendium wiedzy o pochodzeniu kawy, jej gatunkach, historii, a także liczne porady, przepisy i ciekawostki związane ze światem kawy.
Zleceniodawca wybrał agencję w drodze konkursu ofert.