Pożyteczne Pop-upy?

Okienka pop-up sprawiają, że internauci zaglądają na rzadko odwiedzane strony – wynika z najnowszego raportu firmy Jupiter Media Metrix.

Okienka pop-up (czyli otwierające się w nowym oknie reklamy) sprawiają, że internauci zaglądają na rzadko odwiedzane strony – wynika z najnowszego raportu firmy Jupiter Media Metrix. Analitycy twierdzą również, że ten typ reklamy nigdy wcześniej nie był tak popularny, jak we wrześniu tego roku.

Raport przytacza przykład firmy ABPharmacy, której serwis internetowy (http://www.abpharmacy.com) nieoczekiwanie znalazł się na 33. miejscu na liście najczęściej odwiedzanych stron internetowych. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że zawdzięczają właśnie przeprowadzonej na dużą skalę kampanii reklamowej, której głównym elementem były „pop-ups”.

Najwyższe miejsca na wspomnianej liście tradycyjnie zajęły firmy: AOL Time Warner (81 mln internautów odwiedziło we wrześniu tę witrynę), Microsoft (70 mln odwiedzin), Yahoo! (65,6 mln) oraz Terra Lycos (38 mln).