Porządki na witrynach

W tym roku gros korporacji zamierza zmienić wygląd i funkcjonalność swoich witryn. Ponad połowa badanych firm chce całkowicie zmodyfikować swój serwis internetowy – wynika z badania przeprowadzonego przez Jupiter Research.

Prawie połowa korporacji, które wzięły udział w badaniu, zamierza w tym roku wprowadzić 2-4 znaczące zmiany na swojej witrynie. Niecałe 25% badanych chce przeznaczyć przynajmniej 1 mln USD na planowane modyfikacje.

Firmy najczęściej mówią o zamiarach poprawy nawigacji na stronie (zmiana designu, tak, by dostęp do informacji był wygodniejszy i prostszy) oraz o usprawnieniu mechanizmów wyszukiwawczych.

58% badanych firm planuje całkowity redesign swoich witryn. Wielu badanych podkreśliło, że w tym roku zmiany serwisów internetowych są dla ich przedsiębiorstw priorytetem. Badani byli zgodni co do jednego: tegoroczne porządki mają doprowadzić do unowocześnienia witryn i poprawienia wizerunku korporacji.