Polski oddział zanox - firmy zajmującej się marketingiem internetowym - powiększa swój zespół

Tylko w ostatnim kwartale, polski zespół zasiliło 10 nowych pracowników. Wzrost zatrudnienia jest efektem nowej strategii firmy i rosnącej sprzedaży - tłumaczą jej przedstawiciele.

Proces rekrutacyjny nadal trwa i firma ciągle poszukuje nowych pracowników. "Rozwój warszawskiego oddziału wiąże się z udoskonaleniem platformy sprzedażowej oraz coraz lepszą znajomością mechanizmów marketingu afiliacyjnego wśród klientów. Duże zainteresowanie usługami firmy spowodowało znaczące powiększenie polskiego zespołu. Nasza nowa strategia - Straight to Performance - sprawdza się znakomicie, a jednym z jej efektów jest powiększenie zespołu" - mówi Jakub Maj, dyrektor regionalny ds. sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w zanox.

Do grona reklamodawców zanox w ostatnim okresie dołączyli: Groupon, UPC Polska, Inteligo, Douglas, Deallx, ASOS, Fastdeal. "Aktualnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi klientami i widzimy bardzo duży wzrost zainteresowania modelem rozliczeń ‘płać za efekt’" - dodaje Jakub Maj.

Nowymi ludźmi w warszawskim biurze zanox są: Sebastian Świderski, Head of Account Management; Natalia Koc, Key Account Manager Agency; Krzysztof Silarow, Head of Sales Operations; Paweł Grochowski, Key Account Manager Publishers; Michał Pachnik, Technical Sales Engineer; Natalia Królikowska, Account Manager; Alicja Borucińska, Account Manager Publisher; Weronika Sobolak, Sales Manager; Rafał Kostka, Account Manager; Anna Klasztorny, Finance Manager.