Polski e-commerce w Google. Raport SEO 2014

Spółka LeadBullet wraz z ekspertami niemieckiej firmy Searchmetrics po raz trzeci przygotowała raport podsumowujący widoczność w Google liderów polskiego e-handlu w minionym roku.

LeadBullet SA od 2012 roku przeprowadza analizę najbardziej dochodowych branż w polskim e-commerce. To jedyne takie badanie bazujące na danych o widoczności SEO projektów e-commerce w kanale organicznym wyszukiwarki Google.

Celem publikacji raportu jest coroczna analiza wolumenów widoczności oraz skali wzrostu projektów e-commerce w kanale bezpłatnych wyników wyszukiwania. Doświadczenie i wiedza LeadBullet, Searchmetrics GmbH oraz niezależnych ekspertów zapewniają merytoryczną podstawę raportu. Analizy widoczności dokonane w wytypowanych branżach bazują na doświadczeniu w realizacji kampanii efektywnościowych w e-handlu. Raport pozwala również samym firmom na określenie możliwości swojej marki (w kontekście widoczności w wynikach wyszukiwania) w danej branży oraz na jej porównanie z konkurencją.

Zobacz również:

Za sprawą nieustannie zmieniających się algorytmów Google automatyczne pozycjonowanie już praktycznie nie istnieje. Jak pisze w raporcie Andrzej Zasowski, SEO manager LeadBullet, 2015 rok będzie pierwszym poważnym sprawdzianem dla rozwiązań content marketingowych w projektach e-commerce, systemów rekomendacji behawioralnej oraz promocji treści opartej na mailingach personalizowanych, realizowanych za pomocą narzędzi marketing automation.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem „Polski e-commerce w Google. Raport SEO 2014”.

Raport można pobrać pod adresem: http://leadbullet.pl/raport2014

Partnerzy merytoryczni raportu: Searchmetrics, SALESmanago

Partner raportu: InternetStandard

Patronat medialny nad raportem objęli: Retail Trends Polska, RETAIL360.PL, Marketer+, Mediarun, Marketing w Praktyce, SprawnyMarketing